The day before... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marlies Hulstijn - WaarBenJij.nu The day before... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marlies Hulstijn - WaarBenJij.nu

The day before...

Door: marlieshulstijn

Blijf op de hoogte en volg Marlies

25 September 2010 | Nederland, Hengelo

Lieve Allemaal!

Over iets minder dan 11 uur zit ik dan in het vliegtuig naar Paramaribo. Heb er echt onwijs veel zin in en was vandaag ook erg druk om de laatste dingen in me koffer in te pakken. Zat natuurlijk weer over het maximum gewicht heen...Dus na wat dingen eruit gehaald te hebben die toch een beetje overbodig waren zat ik nog een halve kilo erboven, dus hoop dat ze niet moeilijk doen:P

Half drie vannacht zal mijn wekker weer gaan en dan begint de lange, lange dag! Samen met papa, mama en Erik rij ik naar schiphol.
8.45 vliegen we naar Paramaribo, om dan om 13.10 plaatselijke tijd te landen. (het is in NL dan 18.10, 5 uur tijdsverschil)

Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn belevenissen en voor de verandering ook eens foto's plaatsen:)

Liefs Marlies


  • 25 September 2010 - 20:20

    Heleen:

    Hey Marlies!
    Heel veel plezier in suriname!! Ik zal je berichtjes lezen en spreek je vast eens op skype. Heel veel plezier en succes! Goeie reis!
    Daag!

  • 26 September 2010 - 00:11

    Sann:

    Marleis!

    Wat gaat het dan ineens snel zeg!
    Meis, een hele goede reis en ben benieuwd naar al je verhalen!!!

    Hele dikke kus en knuffel!!

  • 26 September 2010 - 09:58

    Erik:

    Ik mis je nu al zo erg! plaats maar snel weer een nieuw bericht! ik wil wel op de hoogte blijven <3

  • 26 September 2010 - 12:30

    Annet Dolphijn:

    Hoi!

    Spannend hoor! Voor jou is het ook eindelijk zover! Een periode vol avontuur;)

    we houden contact!!

    Liefs

  • 26 September 2010 - 16:03

    Moniek:

    Marliesje!

    Heel erg veel plezier! Erg spannend he? Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen!

    Dikke knuffel!

  • 28 September 2010 - 13:18

    Inge:

    Heey Marlies,
    Heel veel plezier daaro:) Snel weer een berichtje achter laten he.. wil graag op de hoogte gehouden worden;)

    Dikke kus(k)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Paramaribo

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Genieten, genieten en nog eens genieten!!

12 Januari 2011

Back to Basic!

12 Januari 2011

Een knallend einde van 2010!!

28 December 2010

Wan bun Nyun Yari!

04 December 2010

Fun and adventure at the Raleighvallen
Marlies

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 25039

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 17 November 2014

Thailand en Laos

09 Oktober 2014 - 01 November 2014

Siem Reap en Phnom Phenh

26 September 2010 - 30 Januari 2011

Paramaribo

Landen bezocht: